Lite nya ting















Lite mer eller mindre nya saker i hemmet! Jag håller ju på med en totalförvandling för tillfället. Inspirationen bara flödar, men det är ju skönt det med:) Jag tror jag låter bilderna tala för sig själva, och det är självklart bara att fråga om ni är intresserade av något särskilt!

Nu tar jag nästan helg också! Imorgon är det heldag i skolan, och sen ska vi på Bondpremiären. Det ska bli så himla mysigt för det var längesedan vi var på bio nu! På lördag är det Secondhand runda och valpkurs som gäller och på söndag ska jag ställa till med ett litet kalas när familjen kommer och firar mig! Har beställt världens godaste tårta tills dess:) Återkommer nog med lite kalasbilder så håll till godo, och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Takkronan och kaffemaskinen gillade jag bäst! :-) Har sett och hört flera tala sig varma om just Moccamaster... Vad är det som är så bra med den? :-) Vi skulle också behöva en kaffebryggare, kanske Moccamaster är ett tips? :-) Vad kostar en sån? Och takkronan sen... vad har du hittat den?



Jag f ö r v ä n t a r mig bilder ifrån helgen nu!! Ska bli kul att se! Ha en trevlig helg! Kram

2008-10-31 @ 10:20:33
Postat av: Charlotte svarar:

Nu vet jag inte precis vad som är bra med just Moccamaster, den brygger tydligen vid "rätt" temperatur och lite fler bra grejer. Men jag vet iallafall att den är bäst:)Jag tycker själv att smaken blir starkare och fylligare! Nu är den en ganska dyr historia, runt 1700 för den vi har(hade tur att få den i present)Den finns i olika modeller och prisklasser dock, men de billigare har inte filterhållare och liknande så det lönar sig nog att lägga till lite pengar:) Och den är värd varenda krona! Takkronan kommer faktiskt från Ikea, och är en billig historia:)



Ska fota fota fota imorgon då! Tack detsamma! Kram

2008-11-01 @ 21:32:13
URL: http://rosacupcake.blogg.se/
Postat av: Nina

Vad mycket fint! Gillade takkronan.

Åh vi ska se Bond filmen ikväll.



Kram.

2008-11-02 @ 11:39:38
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Charlotte svarar:

Tack:) Ja, visst är den fin?! Åh, jag gillade inte Bond alls, men du kanske tyckte den var bra? Bio är ju mysigt i vilket fall som helst! Kram!

2008-11-03 @ 17:53:23
URL: http://rosacupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0