IKEA-shopping





Inredning, inredning, inredning. Jag blir galen eftersom jag bubblar av inspiration just nu. Jag skulle lätt kunna handla upp alla mina lånade penga på en gång, men så roligt ska vi inte ha!

Vi var på IKEA och shoppade lite igår iallafall. Det blev en ny liten kristall krona till sovrummet, lite nya ljus, servetter och prismor.

Prismorna ska jag hänga i granen sen. Som ni ser var det små blå rosetter på dem från början. Dessa klippte jag bort. Funderar på om jag ska dekorera dem på något annat sätt. Annars får de fungera fint som de är! 39 kronor för 4 st är ju ett klipp iallafall!

Sen blev det en ny vit lackhylla till vardagsrummet också. Vi har ju mörkbrunt just nu, men håller på att byta ut allt till vitt. Så just nu ser det lite roligt ut med bara en hylla i vitt, men detta ska det snart bli ändring på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0