Fågelbur & Drömhem och trädgård-jul





Nu ska jag sätta mig ned med en kopp kaffe, naturgodis och Dröhem och trädgårds julspecial, och bara njuta! Ska tända lite ljus också! Favoriten i vardagsrummet är kronan som står i fågelburen tillsammans med en sliten lerkruka med plättar i luften. Det blir så mysigt sken!

Har lite andra bilder på lite nytt här i hemmet men det kommer, nu ska jag bara fira att jag klarat hela förre perioden i skolan, puh. Fick glada besked idag. Och imorgon är det fredag:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tittade just in hos dig!Kommer gärna tillbaka!



Ha en mysig kväll!

2008-10-30 @ 16:23:34
Postat av: Anonym

Kommentaren kom från mig! Glömde säga det förut.;)

Postat av: Alina

Godagens på dig:) gillar din blogg hördu!

2008-10-30 @ 16:30:49
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Charlotte svarar:

Men tack! Vad söta ni är:)

2008-10-30 @ 16:55:42
URL: http://rosacupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0